torsdag 23 april 2009

The Sun is out!

Idag på svenskan hade jag min muntliga presentation om sälen, det gick ganska bra! Det var bara tre stycken som lyssnade på mig, och Tomas då, så jag var inte alls nervös! Fast det lät kanske inte så bra, för jag är ju så förkyld, men de överlevde nog, hahaha!
Pappa har kollat upp det här med medlemskap för mig på skedhult, så om jag ska bli medlem ska jag ta några privat-lektioner och så får jag göra något slags teori-prov senare. Det kommer nog gå bra, men jag måste plugga till det med och jag har redan en massa annat, men vi får se! Jag vill gärna bli medlem där! Pappa och jag, och kanske Erik, ska ut till golfbanan sen, jag måste verkligen träna på mitt närspel... Men nu måste jag plugga till so-provet på onsdag, see you! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar