tisdag 21 april 2009

Facebook?

Jaha, nu var det dags igen, för en förkylning asså ... Jag har varit så sjukt seg i kroppen idag och näsan bara rinner och jag knarkar halstabletter, kul! NOT! Hoppas det går över snart! Men det var tur att det inte kom tills nästa vecka, för det hade ju inte varit så roligt att vara sjuk på lägret!?
Vi besökte ju de nya 7:orna idag, gick rätt så bra faktiskt. De verkade inte speciellt nervösa för att börja på Prästängen. Jag kommer bara ihåg att jag var jättenervös!! Hehe ..
Ikväll ska jag ut och slå några bollar med pappa igen, jippi! Erik ska inte följa med för en gångs skull, för han ska på speedway med kusinerna. Haha! Tråkigt, fast de tycker ju att det är jättekul. Jag fattar allvarligt talat inte vad det är som är så roligt med det??

Jag har lagt till några i min släkt på facebook nu, ska göra ett familjeträd sen. Någon som inte har mig på facebook, lägg till mig isf!!
Nu ska jag fortsätta att ta det lugnt, inga läxor idag!!! Ett mirakel!!
Snoriga hälsningar från Såfia!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar