torsdag 9 april 2009

Skärtorsdagen!

Asså, hur kul är det att vakna av att telefonen ringer?? Det gjorde jag och Sofia i morse .. kul! och sen så var det nån som ringde vid halv elva igår kväll, asså det gör man väl inte eller?!
Bion var jättebra igår! Jag satt och lipade mig igenom hela slutet! ;o Men den var rolig också (: REKOMENDERAS!!
Till frukost idag gjorde jag och Sofia de godaste smoothieserna (heter det så? :b) men vaniljyoghurt, banan, äpple, jordgubbar och blåbär. testa det nån gång! (:
Innan lunch bakade vi en bärkaka från leilas bakbok. Den blev hur god som helst! Men efter var vi tvungna att gå ut och hoppa lite studsmatta, för annars känner jag mig jättetjock ju! Så därför ska jag ut och springa nu vid fem (;
Om ni vill veta så längtar jag vääääldigt mycket tills imorgon! JÖNKÖPING=SHOPPING!! :D Det ska bli så kul!! Ska leta efter konfa-skor och ballerinaskor bl.a.
Och snart hoppas vi på golf också, det var ju så längesen! Ska försöka åka ut med pappa i helgen :D Fast han kanske inte kunde för han skulle nog spela med sina kusiner ;s

PUSSEN!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar