tisdag 7 april 2009

Irstad Blixten!

Cupen var jätterolig! Vi åkte upp till Västerås på fredagen, men vi hade ingen match så vi tog det bara lugnt hela dagen och tittade på en del andra matcher. Det var jätteskönt!
På lördagen så spelade vi vår första match strax innan elva. Jag kommer inte ihåg vad de hette. men vi vann iaf (: De var inte så bra. Den andra matchen matchen vann vi också, jag kommer dock inte ihåg vad det blev eller vad de heter. I och med att vi bara var 3 lag i vår grupp fick vi spela mot samma lag två gånger. Vi vann den tredje matchen, men den andra förlorade vi med en boll! Surt! Men alla spelade jättebra!Vi var färdig spelade vid fyra, så då tittade vi lite på andra matcher sen så var det ju disco med! Det var jättekul (: Next 3 spelade!! men typ bara fem låtar ;s Sandras arm låste sig efter någon timme på discot så vi tog en tidigare buss hem.
På söndagen spelade vi match vid kvart över tio mot Arbrå eller vad de hette. De var jättebra och vi förlorade ;s Men alla kämpade på bra. Ingenting gick för mig den matchen, jag kände nästan på mig det när jag vaknade på morgonen.
Jag, Elle, Frida, Jennifer, Peter, Sebbe och Anton stannade kvar och såg på när Sävsjö/Eksjö spelade match mot Irstad senare på kvällen. De vann med 26-20 och nu får de möta Önnered i 3 kvalmatcher för Elitserien! Jippi! Vi skrek mer än hela deras läktare gjorde tillsammmans! Haha.
Tack för en bra helg tjejer!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar