söndag 29 augusti 2010

Dagens planer!

Idag blir det en väldigt lugn dag i hemmet! Satt ute och solade innan (jag vet! Solen sken för en gångs skull! Typ enda gången i helgen..) och nu ska jag sätta mig och skriva en krönika till Samhällskunskapen imorgon. Den ska handla om den politiska fråga, som är viktigast för oss. Eller kanske inte viktigast, men viktig iaf. Jag skrev en om skolmaten men den blev dålig, så nu ska jag skriva en ny! Förhoppningsvis tar det inte så lång tid, för den skulle bara vara kort.
Skulle egentligen ut och springa intervaller i eftermiddag, men det får jag hoppa, för jag mår inte alls bra.. Så det blir att sätta sig framför tv:n ikväll. Först är det OTH och sedan "Bridget Jones Dagbok". Jag älskar den filmen! Så jäkla rolig! ;)
Nu måste jag sätta igång med krönikan/uppsatsen! Puss

(Kommer upp ett tidsinställt inlägg vid fyra sen! Jag älskar den uppfinningen! ;) )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar