lördag 21 augusti 2010

It's raining (men)!

Någon gång ska man väl ha tur eller? I förmiddags satte jag mig ute på altanen och solade (tro det eller ej, men det var första gången det var sol här sedan jag kom hem från Grekland!) och sedan gav jag mig ut på en joggingrunda. Jag känner att jag verkligen ligger efter alla med konditionen, för jag har inte varit ute och sprungit på två veckor (om man inte räknar med handbollsträningen i onsdags). Man orkar liksom inte ut och springa när det är 40 grader varm och hur backit som helst.. Hur som helst, nu måste jag köra hårdträning! Det blev ingen lång runda idag, för jag orkade inte... Blev andfådd typ på direkten! :o
I alla fall, efter att jag hade kommit hem, började det att spöregna! Ibland ska man ju ha tur, eller vad säger ni!? ;)

Vet inte riktigt vad som händer idag. Blir väl mest att ta det lugnt och sedan ikväll ska jag till Conne! :) Vi ska kanske hyra film och bara slappa!
Puss
Vet att det är många bilder från Grekland, men jag har typ inga andra.. Inga som är bra iaf..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar