torsdag 19 augusti 2010

Stressigt värre..

Om man ville in till Skiathos stad kunde man antingen ta taxi, buss eller taxibåten. Vi tog mest taxibåten in och bussen hem. Det är otroligt skönt med taxibåt och man har så fin utsikt. Jag vet därimot inte vad jag ska säga om bussarna.. Jag fattar inte hur de klarar av att köra bussarna på de smala vägarna. Vi höll på att krocka flera gånger! Tur att det inte är så smala och krokiga vägar iaf..




Taxibåten. Man kan skymta mamma och Carola där inne! ;)





Dödens kurva! Det kan man verkligen kalla denna kurva. Den var precis innan backen till vårt hotell och där var det verkligen tajt att komma förbi med bussen.. Ett mirakel att vi inte såg någon krock där..



Jag fattar inte varför de hade vitlök på taket till taxibåten?? Tror de på vampyrer eller ska det ge tur?



Mamma och jag på båten! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar