tisdag 31 augusti 2010

SISTA SOMMARDAGEN!!

Enligt kalenderna är det den sista sommardagen idag!! Alltså, var har sommaren tagit vägen? Alla varma dagar? Allt kul som jag och mina kompisar skulle hitta på? Dagarna räcker aldrig till! Sommaren skulle behöva vara två månader längre för att man ska hinna med allt! Allvarligt talat tycker jag inte att det har varit något vidare "sommarväder" sedan jag kom hem från Grekland och imorse var det nästan frost på marken! :o Så man har ju anat att hösten är på väg, men i morgon kommer det verkligen kännas att det är slut, för då är det ju första september. Om man har tur kan man få några riktigt varma dagar i september, men det tror jag inte kommer hända.. Nu är det dags för lite höstshopping och att ta fram de mysiga, stickade kläderna som ligger längst in i garderoben! :)
Puss

Konstig bild från Falkenberg i somras. Vill ha sol och bad!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar