tisdag 17 augusti 2010

Skolväska klart!

Idag har jag träffat Lollo igen! Skitkul att träffa henne igen, två veckor ses sist ju! :o Vi var nere på stan och där kollade jag bl.a på skolväska - den vita adidasväskan jag skrev om för ett tag sen. Kommer ni ihåg? Hur som helst, jag hittade den inte först, men sen var pappa nere på stan och han hittade den. Haha! Så nu har jag den iaf! (a) Imorgon ska jag kanske träffa Lisa och sen hoppas jag att Conne kommer på handbollen, man vill ju träffa alla igen!! Ska bli jättekul!
Var även hos min farmor innan. Kul att träffa henne med! Jag hade inte insett hur mycket jag hade saknat alla innan, förrän jag träffade dem igen..
Nu ska jag sätta mig och titta på tv med mamma. Riktigt skönt att bara slappa framför tv:n när man inte har kunnat göra det på två veckor, så har suttit i soffan större delen av dagen ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar