tisdag 26 april 2011

AVSLUTNING

Hemma från säsongsavslutningen med hela EBK (eller den största delen iaf). Blir alltid lite långtråkigt, men det gick ändå snabbare i år än det brukar :)

Jag kommer ihåg när man var liten, 9-10 år sisådär, när man var yngst i klubben iaf. Man såg hela tiden upp till de äldsta spelarna (de som är vi i år!) och man längtade tills man skulle bli lika gammal och lika bra som dem. Men mest såg jag fram emot att se vem i vårt som skulle få priset för "den mest lovande a-flicks-spelaren". Jag hoppades alltid på att det skulle vara jag. I år så är det vi (94:orna) som är det äldsta a-flicks-spelarna så priset skulle delas ut inom vårt lag. Nu bryr jag mig inte längre om jag skulle få priset eller inte. Bara kul att se vem som får det och vilken motivering personen får. Priset delades idag mellan två spelare som är två jättehärliga personer - Natha och Frida - och de förtjänade det verkligen! De har verkligen utvecklats i sitt spel och jag hoppas och tror att de kommer gå långt! Kör hårt tjejer! :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar