tisdag 26 april 2011

EVERYTHING IS AS IT SHOULD BE

Härlig dag! Trodde det skulle kännas jättetråkigt att vakna imorse och veta att det är skola, men såg faktiskt fram emot det! Kunde ju inte vara med på idrotten, så tog mig en promenad runt sjön på dryga 6 km. Gick sjukt fort måste jag säga och det var riktigt skönt! :)
Efter skolan gick jag och Louise i min klass och köpte glass. Twister - sommaren är här! ;)
Blev förvånad när jag kom hem, mamma och pappa var redan hemma! Känns bra att ha dem i närheten igen, hihi! Gjorde kaffe latte till oss och satte oss i solen en stund, mys!
Idag tänker jag inte ens röra mina skolarbeten, utan det får vänta tills imorgon! Bara så att ni vet!
Puss

Mina älskade jeansshort med hög midja och den nya t-shirten, me like!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar