måndag 25 april 2011

JAG VILL INTE, MEN JAG MÅSTE...

God morgon!
Gårdagskvällen var mycket mysig! Satt ute hos Conne i mörkret med de bästa med tända ljus, massa filtar och spelade kort! Sommarkänsla! ♥ Gick även en sväng runt stan invirade i filtar, fick lite roliga kommentarer ;) Vi gick förbi kyrkan och då kom vi att tänka på i vintras när vi stod mot kyrkporten och tryckte för den var så kallt! Minnen! :)

Nu är det hur som helst sista dagen på påsklovet och det betyder att jag måste lämna denna underbara fantasivärld där tid inte existerar och återvända till den tuffa och grå vardagen! Hoppas tiden går fort till sommarlovet, vill ha fler sådana här fantastiska dagar med mina älskade vänner! ♥
Tänkte lägga mig i solen en stund och sedan sätta mig med datorn ute och plugga -.-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar