söndag 3 april 2011

UTE PÅ VÄGARNA

Sa ju till mig själv att jag skulle övningsköra minst en gång i veckan nu när snön har försvunnit, men det blev visst inte så... Det var två/tre veckor sen sist, men idag tyckte jag att det var dags igen! Var väl ute och körde runt i stan med pappa i närmare en timme. Börjar gå riktigt bra nu! :) Lite backning runt gathörn, försöka starta i branta uppförsbackar och bara hålla koll på allt när man kör. Nice ;) Var även och ute och gick innan. Det började regna, men mamma och jag trotsade det och gick ändå! Visst är vi duktiga?? HAHA!
Nej, nu ska jag ta och ringa en kär vän! Puss

En skylt vi hittade igår när vi var ute och gick för att ladda upp för matchen. Det enda roliga i den lilla "staden" kan jag lova! ;) Haha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar