fredag 1 april 2011

ROAST

Fanns jättemycket fina vårkläder på stan men jag köpte ingenting! Väldigt ovanligt faktiskt ;) haha! Ska ju spara mina pengar till påsklovet och när jag åker till Stockholm och min kära kusin. Så här ser planerna för kvällen ut; snart äta middag med mor och far. De har ordnat en tvårättersmiddag (ovanligt i vår familj) så det ska bli intressant ;) Sen ska jag till Lollo med Conne och Lisa. Vi ska kanske ner och titta på en innebandymatch mellan NV och SP och NV kommer självklart vinna! Senare blir det även film, mysigt! :) Haha, i onsdags kväll så rostade Annie Madelene i Big Brother-huset. Jag tycker att Annie är en för härlig person och hennes roasting var riktigt-riktigt bra! Lite väl elak ibland, men det ska ju en roasting va. Så om ni inte har sett/hört den, dags att göra det nu! Blir ju lite bättre om man har sett BB, men ni kan ju titta ändå! ;) TRYCK PÅ BILDEN! Annie%20roastar%20Madelene

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar