onsdag 27 april 2011

KONSTEN ATT KOMMENTERA PÅ MIN BLOGG

Det är väldigt många som har frågat mig hur man kommenterar på min blogg. Jag fattar inte varför alla frågar det, det är väl inte så svårt eller? Men nu ska jag iaf ge er en beskrivning på hur man gör! ;)

1. Klicka på länken under inlägget där det står antaler kommentarer
2. Skriv en kommentar
3. Välj "namn" - antingen om ni har ett google-konto, ett namn med webbadress till eller anonymt. Skriv helst namn, det är roligare då! :)
4. Tryck på "SKICKA KOMMENTAR"
5. Kanske kommer upp en ruta då ni behöver fylla i en kod, är isf för att inte få en massa "skräp-kommentarer". Kan komma upp ibland. Tryck isf på "skicka kommentar" igen!
6. Om kommentaren inte kommer upp direkt, den har skickats! Ska bara godkänna den först ;) hihi!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar