fredag 29 april 2011

GLADA NYHETER

Det första jag fick reda på när jag kom hem var att jag har fått sommarjobb! Så himla glad! Vill tjäna pengar, haha! ;) Fick ju ett förra året i en vecka och dåligt betalt, men i år kommer det bli bättre, det vet jag! :) Ska jobba på Elajo, men vet inte än hur länge det blir. Allt från två till fyra veckor. Får också bestämma över dagar och tider själv, gött eller vad!? :))

Jag överlevde även denna otroligt långa fredag. Lämnade in vår naturkunskapsuppsats, så nu kan jag stryka det från min "att göra-lista", nice! Köpte glass på Willys med klasskompisar och satt ute i solen, trevligt! Fikade med familjen när jag kom hem, mys! Ska träffa fina kompisar ikväll, kuuul! Förövrigt hade vi väldigt slappa lektioner idag, så även att allt känns sådär just nu har det ju varit en bra dag! :)

Puss

1 kommentar:

  1. Men vad bra att du fått sommarjobb!! hör av dig när du vet och TACK snygging <33

    SvaraRadera