söndag 23 oktober 2011

FAN.

Matchen igår blev inte riktig som jag tänkt mig. Vi vann mot grannstaden med 31-17 tror jag? Inte helt säker på siffrorna. Jag hann väl vara inne på plan i tio minuter eller något innan min axel gav med sig. Skulle ta emot en i det andra laget i försvaret och då hoppade axeln ur led (bakåt denna gång, första gången var det framåt), men "som tur är" så hoppade den tillbaka av sig själv rätt så snabbt, men det hindrade inte smärtan och minnena från första gången att komma. Em ambulansman tyckte det var bäst att jag skulle åka upp till akuten, så det gjorde jag. Efter två timmar när jag röntgat och väntat fick jag åka hem. Inget såg konstig ut och jag tror att det var tack vare att jag tränat axeln så pass mycket efter första skadan. Så ska försöka ta kontakt med min sjukgymnast idag och börja träna hos honom igen och om några veckor ska jag och prata med en ortoped och höra vad hon säger. Kan förmodligen bli en operation för att förhindra att samma sak ska hända flera gånger.
Jag blir så himla trött på allting. Är det inte det ena så är det det andra! Tyckte det kändes bra att kunna börja spela med det är någon eller något som inte vill att jag ska kunna spela handboll känns det som.. :(


Bild från förra helgens match. Vi fick ha röda västar för det andra laget också var grönt och vi hade inget extra-ställ med oss :o


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar