söndag 2 oktober 2011

JAG GER FÖR ATT DU SKA GE

Blev ingen bloggande igår, för jag orkade inte och hade inte tid så nu kommer en sammanfattning av min helg ist! :)

Fredag: Var nere och tittade på min träning, cyklade hem och gjorde mig i ordning för kvällen. (Ni ser resultatet på bilden, haha!!) Mötte sedan upp fyra brudar och förfestade lite. Hade det hur trevligt som helst och jättekul! :) Vi gick sedan vidare till Akademikerfesten, nice! :)

Lördag: Tog sovmorgon och slappade hela förmiddagen. Tillbringade eftermiddagen i sporthallen och kollade på två handbollsmatcher. Den första med vårt div.1 dam-lag som spelade mot Lundagård. Hur bra match som helst och riktigt riktigt nervöst! tyvärr slutade matchen med 22-21 till Lundagård.. Våra tjejer var verkligen värda en vinst!! Gick inte riktigt lika bra för herrarna dock, de förlorade med några bollar, vet inte hur många det blev :(
på kvällen åt jag med min familj och deras kompisar och Natta! Jättetrevligt! Sedan drog jag, Julia och Natta till Natta och dit kom även Linnea! :) Vi kollade på filmen "Takers" - väldigt bra! :) Snygga killar iaf, haha! ;)

Idag (söndag): Pluggat och fixat lite hemma och kom nyss hem från en promenad med mor min. Skulle egentligen åkt iväg och spelat match men iom min jävla hals inte vill bli bra nån gång så får jag stå över. Kan för övrigt knappt prata för är så himla hes, kul liv! Och dessutom ska jag plugga ännu mer nu..

Puss då!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar