måndag 3 oktober 2011

KOM, JAG VILL VISA DIG HÄR INNERST INNE, DÄR FINNS EN PLATS JAG HADE GLÖMT

Pustar ut efter ännu en lång dag. Gick till 15.20 som jag gör de flesta dagar men mötte upp Lisa vid Princess för en fika. Jättetrevligt verkligen! :) Var så himla längesen sist jag träffade den bruden! Kan inte komma ihåg det ens.. Hoppas det kommer bli lite oftare nu iaf! :)
Åkte direkt från fiket till min körlektion och idag stod backa runt gathörn på schemat. Gick bra, men måste öva lite mer på det ändå! Bokade även in riskettan som jag ska gå tillsammans med Julia om ett par veckor, kommer bli awesome!
Direkt från körskolan till Intersport där jag hämtade ett utav de två fotledsskydden jag hade beställt. Ska bara ta och bli frisk först, sen ska jag spela handboll som aldrig förr! ;)

Annars har mitt halsont nästa gått över och nu är jag förkyld ist, så som det brukar vara vill säga. Nu blir det laxpaj - sedan plugg och kanske promenad i mörkret! Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar