fredag 28 oktober 2011

WIIHOOOO!

ÄNTLIGEN är det höstlov!! Ni fattar inte hur bra det känns! Kan slappna av i en vecka nu innan jag måste börja stressa igen, kommer bli sjukt skönt! Har en massa roligt inplanerat som ni kommer få ta del av här på bloggen och irl om jag träffar er ;) Ni får veta undan för undan. Ska iaf inviga mitt lov med att städa, sen ner och titta på handbollsträningen en stund och senare ikväll kommer min fina kusin Jennifer från Stockholm! :)

Hade en sista tuff dag i skolan idag, då man var tvungen att vara "på hugget" på alla lektioner. Vi fick dock sluta ca. en och en halv timme tidigare och det tackar man ju aldrig nej till!? Kemiprov idag, kändes sådär, hoppas på att det gick bra! Annars så gjorde min svenska-lärare Barbro min dag idag! Innan vi slutade sa hon "Ha ett bra lov allesammans och så glömmer ni inte att rösta på André ikväll!!" Haha, asså, hon är ju för skön ibland! ;) (Om ni inte fattar så menar hon på idol..)


Sitter och fular mig lite framför camen... *oseriös*





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar