onsdag 12 oktober 2011

I'M A BOOMERANG, DOESN'T MATTER HOW YOU THROW ME, TURN AROUND AND I'M BACK IN THE GAME

Wow! Jag hade inte igång datorn igår! Kommer inte ihåg när det hände senast!? Verkligen ett tecken på att jag har mycket att göra, så det var därför ni inte fick någon uppdatering igår ;)
Det går inte ens att beskriva hur mycket jag har denna veckan, orkar inte rabbla upp allt här på bloggen för ni skulle sluta läsa innan ni hunnit läsa färdigt och jag skulle få kramp i fingrarna! ;)

Anyway, jag gick lite på stan med mamma idag efter skolan. Kollade runt lite på Lindex och jag hittade tre stycken assnygga tröjor (!) men köpte dock ingen. Har aldrig hittat kläder inne på Lindex innan, men någon gång ska väl vara den första! Åkte direkt till körlektionen efteråt där jag fick öva på stadskörning. Gick väl bra tycker jag :)

Nu ska jag kolla vad alla har uppdaterat sina bloggar med på sistone och sedan blir det att försöka skriva klart labbrapporten och lite annat "smått och gott".
Puss


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar