lördag 15 oktober 2011

NO WORRIES, OR CARES

Holaaaa!
Lördag, riktigt skönt med helg efter en sjukt stressig vecka! Kommer inte bli bättre i nästa, men idag ska jag inte bry mig om någonting! Får ta tag i livet imorgon igen!

Igår kom Linnea, Julia och Linneas syster hit en stund efter träningen. Jättetrevligt och som alltid när vi träffas laddar vi upp med sjukt mycket godis! Gott men man känner sig väldigt onyttig dagen efter.. ;) Vi tittade på Idol som för övrigt var den värsta fredagsfinalen genom tiderna! Vet inte vad som hände, men något var det som gjorde att alla glömde texter m.m. ...

Nu ska jag packa lite för att sedan titta på a-damernas handbollsmatch och efter det åker jag och u-laget och spelar i Jönköping! Hoppas på en mycket bättre match än den i förra helgen för min del! :)
Puss


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar