måndag 24 oktober 2011

I GO OUT AND I SIT DOWN AT A TABLE SET FOR TWO

Insåg precis att den är exakt två månader till julafton idag! Shit vad tiden går fort! Det är också ca. två månader sedan vi började skolan. Kan inte fatta det, tiden bara flyger förbi. Jag vet, nu lät jag som en gammal tant som pratar om sin ungdom, men det är ju sant! ;)

Vill inte klaga, men förra vecka prioriterade jag verkligen fysiken i skolan och sköt på allt det andra. Det kan jag säga att jag verkligen känner av idag, har hur mycket som helst att göra!! :o Men det är bara att bita i det sura äpplet, vi har ju bara fem dagar kvar, sedan är det höstlov! Hur skönt kommer inte det att bli?? Och strax efter det är det NV-fest, naaaaaaajs! :)

Kolla in mina snygga mössor jag köpte i helgen, älskar den beiga med toffsen! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar