tisdag 20 december 2011

BABY IF I COULD, I WOULD GIVE YOU MY WORLD

Sista provet är gjort och likaså den sista "uppvisningen"! Så känns lite onödigt att gå till skolan imon, men det är bara att bita ihop! ;) Med uppvisning menar jag att jag hade gjort en dans på den estetiska verksamheten och skulle visa upp den för läraren. Inga kommentarer om någon av sakerna, utan få se hur betygen kommer att se ut..

Snön faller ner från himmelen och just nu ser det ut att kunna bli en vit jul. Dock ska det förmodligen bli typ 5+ de kommande dagarna :( Men för tillfället har jag lite julkänsla i kroppen, sitter och lyssnar på julmusik och idag var det den årliga julshowen i skolan, där Lisa var med och sjöng. Hon sjöng "Fairytale of New York" och hon gjorde den grymt bra! Igår slog jag in nästan alla mina julklappar så ge mig lördag nu!
Puss


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar