måndag 26 december 2011

YOU KNOW WE'RE SUPERSTARS

Har fått vissa kommentarer om att jag inte är lika aktiv på bloggen längre och får be om ursäkt för det! Under julen har jag verkligen inte haft särskilt gott om tid, men har gjort mitt bästa. Vad som beträffar det andra har jag ingen bra ursäkt till...

Idag har jag bara chillat sönder. Vet inte hur många SATC-avsnitt jag har kollat på och det har varit sjukt skönt! Gick ju med mamma lite innan och det kändes riktigt bra efteråt efter en hel helg med massa fet mat och annat.. Ska ringa min sjukgymnast i veckan som kommer och fråga om jag kan börja springa ute snart, skulle vara hur härligt som helst!!

Här får ni lite bilder från julhelgen. Vissa mer seriösa än andra!

Jag, som skulle ut på lite "uppdrag"!

De klassiska julkorten vid granen. Notera hur mycket längre min bror har blivit än mig..



Merry Xmas!




Jag och Jennifer ♥


Paket-leken


Jag och mina fina julklappar :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar