måndag 12 december 2011

VAD VET JAG, VAD VET DU?

Idag är jag glad! Börjar till och med att känna lite julkänsla! :) Jullovet närmar sig med stormsteg och har bara ett prov kvar! Måste i och för sig få ett stort M på det om jag vill få det som slutbetyg i biologi, så det är bara att plugga hårt!

Var hos tandläkaren idag, för min tandställning lossnade typ i helgen och då tog de bort en del av den!! Skulle gjort det i nästa vecka egentligen, men tackar inte nej till en vecka tidigare! Sedan sa de också att jag kanske får ta bort rälsen till påsklovet redan! Hoppas :) Två glada nyheter idag!

Har fikat (åt knäck bara för att jag kan göra det idag, haha) och pluggat lite och nu blir det att se åttondelsfinalen i VM i handbollen då Sverige ska möta Frankrike. Vi måste vinna, annars åker vi ut.. Och tyvärr tror jag att det kommer bli tufft idag :(


"Lånar" två bilder från Lauras blogg; http://lauradangelo.blogg.se/ från julshoppingen i lördags ;)



Jag och Julia! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar