torsdag 15 december 2011

I'D HOPE YOU'D SEE MY FACE AND THAT YOU'D BE REMINDED

Jag tror jag precis har kommit på en sak om mig själv. Jag kommer in i olika perioder då jag typ blir "beroende" av vissa saker. Antingen en tv-serie, som Sex and the City eller Grey's Anatomy och sitter och kollar boxar dagar i ända eller så blir jag helt fast i en bok-serie. Nu är det Harry Potter-böckerna som gäller för mig! Jag började att läsa den första boken typ en vecka före min operation och för ett par dagar sedan läste jag ut den tredje boken. Fick de böckerna när de kom ut typ, men har hade inte läst dem än! Nu, precis, beställde jag den fjärde och den femte boken så gissa hur jag kommer spendera mitt jullov!? Haha, mellan allt plugg jag ska hinna med, om inte alla roligheter tar över (man kan väl hoppas!?).



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar