torsdag 12 januari 2012

COME AND BREAK THIS CHAINS

Hej folket! Hoppas alla har haft/har en bra dag, för min har varit sådär. Trodde inte min förkylning kunde bli mycket värre, men där hade jag allt fel! Näsan rinner mer än innan och så fort jag lutar mig fram känns det som att bihålorna ska sprängas... Så när vår kemilekton blev inställd hoppade jag upp på cykeln och drog mig hemåt. Inte värt att vänta i tre timmar på nästa lektion när jag mår såhär, usch!

Men om vi ska ta upp det lite mer positiva, så var det min sista rättskunskapslektion idag och så är det ju bara en dag kvar på det gamla schemat! Nästa termin (/resten av terminen, eller vad ska man kalla det?) kommer bli helt awesome! Tre sovmorgonar och tre tidiga dagar, woop! ;) Och sen så har jag massa roliga planer inför helgen! :)

Kolla min fina skål jag fick av Linnea i julklapp. Dock var den fylld med geisha och ett nagellack då, men jag åt upp geishan och fyllde på med mina favorit-lack! ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar