måndag 16 januari 2012

I MAKE YOU CRAZY

En ny termin har tagit sin början och det känns faktiskt riktigt skönt. Livet flyter på på de flesta fronter och just nu känns det allmänt bra. Började med vårt nya schema idag och min dag började 9.30 och slutade 14.10 , helt ok måste jag säga! ;) Men gick nästan upp en timme tidigare ändå för att dra mig ner till körskolan och göra ett teoritest och förvånandsvärt så blev jag godkänd! (Efter det femte försöket, men ändå, haha!) Only three to go!
Började med en ny kurs idag; Fysik B. Har hört massa negativt om den, så vi får väl se hur detta kommer gå. Fysik är ju inte min starka sida...
Nehe, nu ska jag verkligen ta tag i min svenska-uppsats som jag har skjutit på allt för länge. Den ska in på torsdag och jag har knappt börjat, bra jobbat Sofia!


En somrig och varm bild för att jag längtar efter värmen! :)

1 kommentar:

  1. Vilken härlig bild, får mig och längta till Skiathos, åker nämligen dit i 2 veckor till sommaren! =) Så underbart!

    Lycka till med allt pluggande kära du!

    SvaraRadera