söndag 1 januari 2012

NEW YEARS EVE

Nyår 2011. Riktigt trevligt och roligt! Firade in det nya året med massor av fina vänner och mycket annat trevligt folk!
Kvällen började tillsammans med ett par orienterarvänner i en byggnad de hade hyrt så de skulle kunna sova ;) Jag, Julia, Laura, Nicole, Josefine m.fl. gjorde oss i ordning där och sedan drog vi oss bort mot Bea. Asgod mat och efterrätt med fina flickor, massa prat och skratt och lite dans! ;) Efter ett tag gick vi till utkanten av vår stad där en trea som går NV hade fest. Massor av människor man kände igen och hade det allmänt trevligt! Runt halv tolv gick vi bort mot stan och torget igen för att kolla på raketer och önska alla ett gott nytt år. Stod ute i flera minusgrader i bara converse på fötterna, vilket ledde till att tårna blev till isbitar. Efter många om och men, där flera faktorer spelade in, beslutande jag och Lollo oss för att dra oss hemåt. Men fy fan vilken härlig kväll vi/jag hade! Tack alla mina brudar + allt annat folk! ♥



Lägger endast upp ett fåtal bilder. Hoppas att de som är med på dem tycker det är okej, annars är det bara att säga till mig så tar jag bort dom!?








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar