torsdag 19 januari 2012

KÄNNER DU LYCKAN GENOM SORGEN?

Hej mina vänner! Sitter här helt slut framför datorn och det känns som att klockan lika väl skulle kunna vara halv elva just nu.. Var nämligen på gymmet innan och körde ett konditionspass, hur skönt som helst! Riktigt länge sen sist, men vilken energi jag hade idag, sjukt asså! ;) Men nu känns det i hela kroppen kan jag säga, helt slut!
Jag stressade hem från gymmet, tog en snabbdusch och slängde i mig lite mat, för sedan tog jag mig ner mot sporthallen för att kolla på Sveriges sista match i gruppspelet i EM mot Tyskland. De hade oflyt, domarna var inte riktigt på vår sida och så gjorde de en dålig första halvlek. Behöver jag säga att de förlorade? Tänkte väl inte det :(

De senaste dagarna har jag känt mig på väldigt bra humör faktiskt! Eller rättare sagt haft en känsla av att allt går ganska bra just nu! Massa energi och tycker livet är helt ok! Sen blir det ju inte sämre av att jag fyller 18 om exakt en månad! :):)


Jag saknar dig Jennifer! ♥

1 kommentar: