tisdag 10 januari 2012

IT'S SO ON RIGHT NOW!

Första skoldagen är avklarad, men vi har ändå inte börjat den nya terminen än.. Konstigt tycker jag, att det nya schemat inte börjar gälla förrän nästa vecka! :s men den som väntar på något gott väntar aldrig för länge heter det ju.. ;)
Hade min sista danslektion idag, på den estetiska verksamheten. Sorgligt faktiskt, för de har varit skitkul rätt ut sagt!

Nu är det dags för lite fruktsallad! Hoppas det kanske kan hjälpa min förkylning att försvinna, för mycket c-vitamin är väl bra mot det har jag för mig? :)

3 kommentarer:

  1. Svar: Okej, jag såg att Lindex har fått hem en supersnygg väska, en brun och ganska stor för endast 199 kronor :) Like like! Men måste såklart kolla in väskan du köpte, tyckte den var så galet fin!

    Åhh fruktsallad!

    SvaraRadera
  2. Sv: Jaha, låter inte dumt! Haha, det gör du rätt i! :)

    SvaraRadera
  3. Svar: Hihi =) Vad har du gjort idag då? :)

    SvaraRadera