söndag 15 januari 2012

JAG HAR GLÖMT DIG EN VACKER DAG

Lite från gårdagskvällen; Kom till elevhemmet där det var fullt med skratt och glada människor! Alltid lika kul att träffa mina orienterarvänner för de får mig alltid på så bra humör! :) Satt i Lauras säng med Julia och Frida och tog konstiga kort medan Laura höll på med ett "hemligt projekt" på sin dator, spännande va!? ;) Lovade att inte lägga ut några bilder, men denna tycker jag var fin så lägger ut den ändå, hihi! Vi drog oss sedan vidare mot tv-rummet där vi frossade i oss morotskakan som tjejerna hade bakat tidigare och så kollade vi på gladiatorerna med lite annat folk. Mycket trevligt och mysigt! :)

Dagen idag har jag spenderat med min vän Elina! Vi har alltid lika stora problem med att komma på vad vi ska göra och det slutar ofta i samma sak, att vi pratar om allt och inget, men det är väldigt underhållande ska ni veta! Vi åkte ner till sporthallen och kollade på handboll (som jag skrev i inlägget tidigare) och mitt lag vann! :))

Nu ska jag strax upp till gymmet för först gången på väldigt länge. Ska bli intressant att se hur det kommer gå, om jag kommer överleva eller få avbryta. Beror på hur förkylningen känns!


Tre bilder från igår! :) Jag, Julia och Frida!

Lauras fina vägg och en liten del av hennes huvud!

Den goda morotskakan!

1 kommentar:

  1. Sv: Jag hade verkligen en toppen kväll igår! =) Du ser ut att ha haft en fin lördag du med!

    SvaraRadera