onsdag 17 juni 2009

Lite små-shopping :p

Det här känns ganska konsitgt, två dagar i rad har jag inte bloggat, utan det blev dagen efter. Jag vet inte varför, men jag tror att jag inte tänker på att vara inne lika mycket på datorn nu på lovet. Det är väldigt bra egentligen, men det känns ändå väldigt konstigt ..
Igår var jag med Sofia! Vi tog en massa kort, hoppade studsmatta och bakde till hennes farföräldrars guldbröllop! Hoppas att de kommer att gilla kakan!!
På kvällen åkte jag buss till mormor och morfar och här är jag nu. Jag ska ju sy en väska till mamma, för hon tyckte att väskan jag gjorde på slöjden blev jättesnygg. Så jag, mormor och mamma var nere på stan innan idag och köpte tyg m.m. Då ville mormor att jag skulle sy en till henne med, så nu har jag fullt upp på sommarlovet!
Förutom tyg köpte jag också den fjärde boken i "Twilight"-serien. "Så länge vi båda andas" heter den. Jag har snart läst ut den tredje boken :)
Jag köpte också veet-hårborttagningsspray. Jag vet inte hur det kommer att fungera, men jag hoppas det blir bra! Innan har jag använt hårborttagningskräm, funkar rätt så bra! Värt att testas!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar