onsdag 24 juni 2009

Schteeek ;p

De två dagarna hos Jessa var jätteroliga och det var så kul att äntligen få träffa henne! Först när jag kom till Nässjö igår gick vi ner på stan och åt lunch och tittade i affärer. Jag köpte en bok, förvånade?? Trodde inte det, haha! Sen så gick vi hem till henne i hettan ute och la oss på studsmattan och solade. Väldigt skönt ska ni veta! Och det blir ju så varmt mot det svarta på studsmattan också .. Jessa är hur musikalisk som helst och hon lärde mig att spela "Only hope" på piano.
Idag var vi ute i Gisshult nästan hela dagen, inte ett moln på himlen!! Vi tog bussen ut, men smarta som vi är så klev vi av bussen två stationer för tidigt .. *suck* Så det blev till att promenera i den gassande sooooolen .. Jag kan säga att det var skönt att hoppa i plurret sen ;p

Tack Jessa för två roliga dagar, älskar dig ! Det ska bli så kul att du kommer till mig nästa vecka!! :) <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar