torsdag 4 juni 2009

Nu är jag säker!

Om jag inte var säker på en sak innan, så är jag det nu i alla fall. Det sägs ju alltid att killar är ett år yngre än tjejer, även att de är födda under samma år. Det håller jag helt med om! En del killar i min klass beter sig som om de fortfarande går på mellanstadiet. De ska spela coola inför varandra, vågar inte stå på egna ben och gör saker de egentligen inte förstår .. De är så omogna!
Jag tar ett exempel för idag; det kom in några killar på kemilektionen när vi höll på och städade. Då ska såklart en del visa sig coola och tar fram en tejprulle och börjar linda in mig i tejp.. Hur kul får man ha det egentligen?? Inte nog med att jag fick tejp i håret och på kläderna och sa ifrån, men ingen annan hjälpte mig heller! När jag skulle ta bort all tejp sen efteråt, då hjälpte Oskar mig i alla fall, tack!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar