söndag 7 juni 2009

Trevlig kväll

Jag hann inte blogga igår, eller hann och hann, men jag tänkte inte på det..
Vi var hos farmor och åt vofflor, så gott! Thessan och deras familj var där också, det var jättetrevligt!
På kvällen träffade jag Lisa och Lollo. Vi åkte ner till Hemköp och handlade lite, sedan bar det av hemmåt för att laga mat. Vi lagade tacos, det blir riktigt lyckat!! Vi tittade på matchen mellan Sverige och Danmark, men det gick ju inte så bra för Sverige precis .. Jag tycker att de har blivit riktigt dåliga! Det var när Ellmander kom in som det blev lite fart i spelet! Lisa gick hem efter matchen ungefär, Lollo och jag tittade lite på filmen "Rånarna". Den var riktigt bra, men ja såg inte klart hela.. Tack tjejer för en trevlig kväll! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar