torsdag 25 juni 2009

Paris Hilton, my new BFF

När jag var hos Jessa i tisdags så var det ett program på tv som heter "Paris Hilton, my new BFF". Jag fattar inte vad den tjejen håller på med, är hon verkligen desperat att hitta en ny bästa kompis!?? Hallå, måste man ha ett helt program som sänds världen över för att visa det?? Bara för att man är känd?? Det är ungefär lika dåligt som med Linda Rosings program "Den rätte för Rosing".Hon är känd i Sverige och jag tror knappast att hon behöver ha ett program för att hitta sig en man. Alla "vanliga" människor som är med i dessa programen är ju bara med för att synas i tv och träffa en kändis! De flesta är ju inte ens äkta!

Men nu är det ju så, att jag är en "såp-älskare" och tittar på de flesta programen. Det spelar ingen roll, när jag har satt mig vid tv:n, vad det är för "skitprogram" de visar. Jag kommer in i dem helt och hållet ändå!! Jag kan till och med sitta och hålla tummarna för att en viss person får vara kvar.. Inte bra, inte bra!! Jag har dragit en slutsats; tv är beroende famkallande!! Så börja inte att titta på sådana här "idiotprogram", du kommer bara att fasta i dem!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar