måndag 29 juni 2009

Övernattning!

Två övernattningar, två dagar. I lördags kom Ragnarssons hit. Det var mycket trevligt! På kvällen sov jag och Sofia på min studsmatta. Man blir mycket piggare när man är ute i den friska luften. Det kommer att vara ett minne för livet, tack Sofia!
Igår sov jag och sofia hos Malin, kul att träffa henne igen!! Vi badade i hennes skäna pool, spelade Monopol och såg på "Sex and the City - the Movie". Älskar den filmen asså! Idag badade vi också i hennes pool, när vi sedan satt och åt lunch, säger Sofia plötsligt "Sofia, vad grön du är i håret!". Då hade kloret i poolen färgat mitt och Malins hår grönt!!

Mamma skulle köpa nått schampoo, om inte det funkar får jag testa med askorbinsyra, det funkade på Malin :)

Puss och tack, tjejer! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar