söndag 22 april 2012

ATT LAGA EN PAJ

Min dag i stora drag: spelat handboll med ett gäng 6-/7-åringar, fikat, bakat en blåbärspaj och varit ute och gått. Men vad detta inlägget ska handla om är inget mindre än denna fantastiska blåbärspaj!
Mamma skulle iväg och träffa ett par kompisar och då bad hon mig att baka som hon alltid gör, vilket måste betyda att jag är ganska så grym på att baka!? ;) och jag ställer ju självklart upp i och med att det är så himla kul (och framför allt gott att smaka deg m.m.)! Så nu hoppas jag innerligt att de inte äter upp all paj så jag kan få smaka den!! Återkommer med utlåtanden och eventuellt recept (om det är någon som skulle vilja ha det?) en annan dag :)


xx

2 kommentarer:

  1. Ser supergott ut! =) Bra gjort!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst gör det! :) Tyvärr fick jag inte smaka den själv så får väl göra den någon mer gång :p

      Radera