fredag 13 april 2012

IT'S FEELING LIKE I'M LIVING SOMEONE ELSE'S LIFE

Äntligen är det helg och vi ska ju inte glömma att det är fredagen den trettonde idag! Än så länge, peppar peppar ta i trä, så har det ju gått riktigt bra idag! Matteprovet kändes mycket bättre än förväntat så jag får hoppas på att magkänslan är rätt! Sedan var det en tjej som pratade om Linköpings Universitet för oss idag och jag är sjukt taggad på att börja mitt studentliv, men det kommer förmodligen dröja ett par år till dess.. Men det gör egentligen inget, har ställt mig i kö precis till stundenbostäder och man måste ha sjukt mycket poäng :o Men man ska ju vara ute i tid ;)
Jobbat lite med idag och ska strax städa hemma, tråkigaste fredagssysslan ever, för att sedan ha en bra kväll!

Bildbrist nu för tiden..

Puss

2 kommentarer:

  1. Hatar fredagen den trettonde!! Kika gärna in på min blogg och fråga lite frågor i frågestunden!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, fast fredagen den trettonde brukar inte vara så farlig som alla säger tycker jag :)

      Radera