tisdag 10 april 2012

TONIGHT ETERNITY'S AN OPEN DOOR

Första dagen i skolan idag efter lovet och måste säga att det var riktigt segt. Höll på att somna på sista lektionen, så trött var jag efter lovets alla äventyr! ;)
Annars så var jag uppe på sjukhuset med min hals idag, men de kunde inget göra, fattar inte varför det inte vill gå över någon gång!? Läkaren sa att det gick bra att träna så var uppe på gymmet och körde mitt första träningspass på nästan fyra veckor!! Inte i min bästa form, om man uttrycker det så.. Men det är bara att bita ihop och börja om från början!
Så nu slappar jag i soffan framför Top Model och Desperate Housewives i myskläder :)

xx

2 kommentarer:

  1. Usch stackare, tur man själv har lov =) Uppskattar verkligen lovet mycket mer än vad jag gjorde förr, då var det mer att man gick runt och vandrade hemma... :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är bra, ta vara på tiden! Det går alldeles för fort :p

      Radera