fredag 27 april 2012

Varför ska man vara så rädd för att visa känslor? Varför bryr vi oss så mycket om vad andra tycker och tänker om oss och våra handlingar? Är det verkligen så farligt att "skämma ut sig"? Är det inte bättre att leva livet och göra vad man vill? För man vill ju leva utan att ångra något. Hellre att se tillbaka på något och tänka " jag försökte ju i alla fall" än att "varför gjorde jag inte så istället?". Mitt nyårslöfte som jag gav till mig själv, det börjar gå sämre och sämre nu. Det känns som att jag inte riktigt orkar bry mig, fast jag vet ju exakt vad jag vill! Kan inte turen och livet bara vara på min sida på en gångs skull? Känns som det var så längesen nu och jag skulle verkligen behöva det...

Lite tankar jag var tvungen att få ur mig innan jag somnar..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar