torsdag 19 april 2012

SOMETIMES IT LASTS IN LOVE, BUT SOMETIMES IT HURTS INSTEAD

Sova, äta lite, sova, titta på tv, sova osv.. Så har i princip min dag sett ut i stora drag! Vakande med en hejdundrandes huvudvärk idag och den blev bara värre när jag höll på att göra min i ordning inför skolan, så därför blev det ingen skola. Kom fram till att jag måste ha fått en migränanfall någon gång under natten och "efterhuvudvärken", man skulle kunna jämföra den med efterskalven efter en jordbävning, är verkligen inte att leka med! Mina migräntabletter gör mig så himla trött med så det är väl därför jag blir så sjukt trött.. Men det måste bli bättre tills imorgon, för då är händer det lite kul saker!
För att trösta mig själv mitt i all självömkan beställde jag precis en prenumeration på tidningen Chic så livet ska nog bli lite ljusare ett par månader framåt ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar