måndag 23 april 2012

JAG KAN INTE ENS GÅ UTAN DIN LUFT I MINA LUNGOR

Kan inte beskriva känslan av att ha ytterligare en ganska så lugn vecka framför mig! Känns riktigt bra måste jag säga! Skolan var väldigt lugn idag, men fick göra mitt muntliga nationella på engelskan och det kändes faktiskt ganska så bra, men kanske blir sämre sen när jag får reda på betyget.. Håller tummarna!
Nu ska jag ge mig på latin-plugget, sedan ut och köra backintervaller och efter det säsongsavslutning med hela handbollsklubben (lite lagom sådär, i och med att försäsongen börjar i nästa vecka, haha)!

Ett citat av Forrest Gump

2 kommentarer:

  1. Muntliga nationella kommer säkert gå jättebra =) Va positiv! :D Själv ska jag ha det på torsdag, spännande!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, får hoppas det! :) Jaha, det kommer gå jättebra ska du se! :D

      Radera