lördag 14 maj 2011

DET HÄR ÄR VÄRT ATT DÖ FÖR, JAG TROR MITT HJÄRTA BLÖDER

Ojdå, klockan är snart tre.. Vart tog dagen vägen?? Tog sovmorgon till halv elva, år frukost, var nere på stan och nyss åt lunch. Tog det verkligen så lång tid? Tydligen.. Haha!
Som sagt, mamma och jag fixade lite ärenden nere på stan innan och det blev lite nya underkläder för min del, behövs ibland :) Ikväll ska jag träffa Conne och vi ska titta på Eurovision Song Contest, ska bli mys! Men först ska jag ta och städa lite här hemma och sedan ut och gå med min kära mor!

Förresten, Thess kom och höll mig sällskap i ett par timmar igår kväll. Skönt att slippa vara helt själv! :) Mycket trevligt!
Puss


Hittade dessa jeans i garderoben idag. Hade helt glömt bort dem, men de är helt okej asså ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar