söndag 15 maj 2011

I'M COMMING TO GET YOU

Tjoo!
Hemma igen, vilket betyder inte en så lång tur till Jönköping. Började må illa på vägen hem. Brukar inte bli åksjuk, blev det tydligen idag. Det har inte gått över en, men ska äta strax så får hoppas det blir bättre efter det! Tänker isf ge mig ut och springa senare och så kommer det bli en hel del plugg idag. Har nog inte så mycket till denna veckan ändå, så hoppas på lugna eftermiddagar! :)

Förresten, vad tyckte ni om ESC igår? Jag tycker att det var en hel del bra låtar måste jag säga och jag blev väldigt förvånad att vårt bidrag från Sverige gick så bra! :o De som jag tycker var bra (eller helt okej åtminstone) var Ungern, Storbrittanien, Danmark, Ryssland, Frankrike och några andra. :)


1 kommentar:

  1. Jaa, det gör ju det ! det växer ju igen och allting ! :D<3

    SvaraRadera