måndag 9 maj 2011

NIONDE MAJ

Solen skiner, iaf när jag sitter inne! Tog på mig bikinin för en stund sedan och tänkte lägga mig i solen och plugga lite, men självklart kommer det massa mörka moln igen. Var nog ute i max tio minuter. Så, nu när jag sitter här och försöker plugga kemi kommer solen fram igen, vad vill vädergudarna mig?? Haha..

Hade naturkunskapsprov idag i skolan. Kändes inte sådär jättesvårt, men får väl se hur det går! Imon är det nationella i engelska A som gäller hela förmiddagen, dvs ingen tyska ;) Det är läs och hör, håller tummarna för att det går bra! :)

Nu blir det att fixa lite mat innan träningen och slappa framför tv:n en stund. Känner på mig att det kommer vara en massa jobbig konditionsträning idag.. Men det är bara att bita ihop! ;)

Bild på mig och mitt söta kusinbarn William från i lördags :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar