fredag 6 maj 2011

THE PARTY'S IN MY HEAD

Här svänger det fort! Höll på att förfrysa imorse när jag cyklade till skolan, hade till och med halsduk och vantar på mig! Sen när jag skulle cykla hem vid halv fyra svettades jag när jag bara hade min skinnjacka på mig.. Konstigt klimat alltså! Bytte iaf om till shorts på direkten när jag kom hem, skönt! :) Satte mig i solen och drack kaffe, helgkänsla! Drog även med mig pappa på en bra sväng med bilen, kände att det var dags att öva lite igen ;)
Nu ska jag hålla min kära far sällskap när han grillar ute i solen, måste ju njuta av vädret så länge det varar! Sedan vet jag inte vad som händer ikväll.. Ingen kunde hitta på något, så det blir förmodligen en hemmakväll med familjen. Kan ju vara skönt när man ska bort på 45-års kalas imorgon kväll och min släkt är inte lugn precis! Haha ;)







Varför ska denna känsla komma tillbaka? Trodde att den var borta, men hade tydligen ha fel.. Att en så liten sak kan sätta så många tankar i snurr igen. Varje kväll innan jag ska sova kommer tankarna krypande.. Lämna mig i fred, jag vill vara lycklig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar