måndag 9 maj 2011

FÖR JAG GLÖMMER ALDRIG BORT VAD DU GJORT

Måste säga att det inte kändes särskilt lockande att träna idag. Seg i kroppen och huvudvärk, men det gick förvånandsvärt lätt ändå. Vi började med att springa runt sjön som är dryga 6,5 km och sprang väldigt snabbt för att vara mig! :) Lite benstyrka på det och sedan beachhandboll, men det kunde jag ju inte vara med på.. Riktigt surt för jag älskar beachhandboll! Det är till och med roligare än vanlig, hihi ;)

På tal om något helt annat. Vet inte om jag har skrivit det innan, kommer inte ihåg vad jag skriver och vad jag tänker att jag ska skriva. Men jag är egentligen inget större fan av Veronica Maggio, men på sistone har hon börjat göra riktigt bra låtar! "Satan i Gatan" älskar jag och texten är så fin! Sjukt egentligen hur mycket man kan känna igen sig i en text... LYSSNA!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar